Wednesday, July 13, 2011

After cukur jambul...

Posted by Pink Princes at 9:14 PM
Time kecil memang susah Pipi lembik nak tangkap gamba pandang kamera, tapi saya ade jumpe satu gamba yg tengok gamba.... tengok tu bulat nyer la anak mama nie... hidung dan mulut sama kecil. gamba time baru jer pas cukur jambul.. kami lambat buat kenduri cukur cabul... oleh kerana banyak sangat halangan..  dari raut wajah dia nampak macam baik jer.. nampak jer mulut dia yang kecil tapi la nie... mulut dia non stop menbebel jer.. pe yang dia bebel pun saya tak tahu... so la nie dah pandai nak cari gaduh ngan abah dia.. siap tunjuk penumbuk lagi... macam la kuat sangat...nanti kalau abah dia bagi sebijik penumbuk mesti tak dapat minum susu seminggu nyer..... :)

0 comments on "After cukur jambul..."

Post a Comment

Wednesday, July 13, 2011

After cukur jambul...

Time kecil memang susah Pipi lembik nak tangkap gamba pandang kamera, tapi saya ade jumpe satu gamba yg tengok gamba.... tengok tu bulat nyer la anak mama nie... hidung dan mulut sama kecil. gamba time baru jer pas cukur jambul.. kami lambat buat kenduri cukur cabul... oleh kerana banyak sangat halangan..  dari raut wajah dia nampak macam baik jer.. nampak jer mulut dia yang kecil tapi la nie... mulut dia non stop menbebel jer.. pe yang dia bebel pun saya tak tahu... so la nie dah pandai nak cari gaduh ngan abah dia.. siap tunjuk penumbuk lagi... macam la kuat sangat...nanti kalau abah dia bagi sebijik penumbuk mesti tak dapat minum susu seminggu nyer..... :)

0 comments:

Post a Comment

 

. . Pink Princes Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal