Thursday, July 14, 2011

U looks so sweet la dear..

Posted by Pink Princes at 6:31 PM
Time saya dok sibuk menbelek2 tudung untuk beli sempena hari jadi emak saya.. Pipi lembik tak menlepaskan peluang untuk mencuba meniru aksi saya jugak....

Nampak comel sangat.. tapi tak bersesuai lak ngan seluar pakai paras lutut dia tu... ingat raya tahun nak suruh pipi lembik pakai tudung nampak lebih comel.. mesti orang kata anak sape nie comel nyer... mesti mama dia pun comel gak...:P. "macam masuk liff tekan sendiri" nak harap kan org puji tak tahu la bile..

Mama tudung nie cantik mama... try tudung nie mama


tudung putih nie pun cantik mama...


mama nie asyik warna pink jer tak ade warna lain ke mama

mama... tengok Qis pakai tudung

ala.. tak balance lak... nak kena ejast lagi nie

mama... comel tak anak mama pakai tudung kuning berbatu nie..  warna nie kegemaran warna Mak Wan kan...
.

0 comments on "U looks so sweet la dear.."

Post a Comment

Thursday, July 14, 2011

U looks so sweet la dear..

Time saya dok sibuk menbelek2 tudung untuk beli sempena hari jadi emak saya.. Pipi lembik tak menlepaskan peluang untuk mencuba meniru aksi saya jugak....

Nampak comel sangat.. tapi tak bersesuai lak ngan seluar pakai paras lutut dia tu... ingat raya tahun nak suruh pipi lembik pakai tudung nampak lebih comel.. mesti orang kata anak sape nie comel nyer... mesti mama dia pun comel gak...:P. "macam masuk liff tekan sendiri" nak harap kan org puji tak tahu la bile..

Mama tudung nie cantik mama... try tudung nie mama


tudung putih nie pun cantik mama...


mama nie asyik warna pink jer tak ade warna lain ke mama

mama... tengok Qis pakai tudung

ala.. tak balance lak... nak kena ejast lagi nie

mama... comel tak anak mama pakai tudung kuning berbatu nie..  warna nie kegemaran warna Mak Wan kan...
.

0 comments:

Post a Comment

 

. . Pink Princes Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal